Wednesday, September 18
Shadow

Kone introducerede mig til min første MMF-oplevelse

Dette forår planlægger en ven og jeg at sejle op langs kysten for en weekend med dykning. Vi besluttede at tage afsted fredag ​​eftermiddag, slå lejr på stranden den aften og dykke næste morgen, da Stillehavet var lidt roligere. Selvom min kone er certificeret dykker, dykker hun normalt kun på vores varmevandsferier til Hawaii eller Caribien. Han udtrykte aldrig nogen interesse for at dykke i det kolde vand i det nordlige Californien. Men denne gang sagde han, at han ville med, hvilket var fantastisk.

Vi tog afsted omkring middag den fredag ​​og forlod havnen. Vejret er smukt og varmt. Men så snart vi kom ud af havnen, stødte vi på tre fods bølger. Min båd er en tredive fods SeaRay med to Mercruiser 350’ere, så det er ikke noget problem. Da vi sejlede med omkring 30 knob, ville stævnen løfte sig og ride over hver bølge og ramme den næste. Jeg kan godt lide den følelse. Jeg forestiller mig, at det er som at ride på en vild, galoperende hest.

Min kone stod ved siden af ​​mig ved roret og kiggede over stævnen. Greg stod bag hende og prøvede at holde fast, mens vi vuggede op og ned gennem hver bølge. “Det føles som at elske,” råbte Greg, mens vi vuggede gennem bølge efter bølge. Jeg kiggede på Greg. Greg var bag min kone med hænderne på hver side af hende, mens han holdt fast i agterspejlet. Da vi vuggede.

mod den næste bølge, så jeg Greg vugge fremad, hans skridt skubbede mod min kones røv, og da bølgen steg, så jeg min kone skubbe sin røv tilbage. Bølge efter bølge, mens vi vuggede ned, ville Greg presse igennem. Og bølge efter bølge, mens vi red til toppen, skubbede han sin røv tilbage. Dette fortsatte i et stykke tid, indtil vi rundede stævnen og stoppede på land i en beskyttet bugt, hvor vi ville slå lejr for natten.

Efter at have smidt alt udstyr ud af båden og slået lejr, sad Mary og jeg bagerst i båden og drak et par drinks. Mary havde taget sit tøj af og så sexet ud, da hun sad der i sin bikini. Vi begyndte at skændes, og mine hænder strejfede over hele hendes krop. Jeg fortalte hende, at jeg så hende og Greg komme ud på båden. Hun blev knaldrød og trak sig tilbage og så lamslået ud, fordi hun ikke vidste, hvad hun skulle sige. Jeg sagde til hende, at hun ikke skulle bekymre sig, at jeg fandt det erotisk, og at se hende så tændt tændte mig også.

Jeg trak hendes bikinitop ned, blottede hendes store bryster og begyndte at sutte på hendes stivnede brystvorter, da hun begyndte at fortælle mig, hvor fantastisk hun havde det. Han sagde, at han først var irriteret, da han så Greg presse sig mod ham, men mærkeligt nok begyndte det at tænde ham, da han så hans pik blive hårdere. “Snart,” sagde hun, “jeg kunne mærke hans hårde pik trykke mod min røv, og med hver bevægelse føltes det, som om han bøjede sig og skubbede den ind i mig.” Han fortsatte med at sige, at det gjorde det endnu mere erotisk, at jeg stod lige ved siden af ​​ham, mens vores gode ven udførte oralsex på ham. “Det gjorde mig gennemblødt våd,” sagde han.

Da jeg sad ved siden af ​​Mary, trak jeg hende oven på mig. Vi kyssede vildt, da jeg mærkede, at hun nåede ind i mine shorts og trak min stivnede pik ud. Hun bøjede sig ned og begyndte at drille mine brystvorter med sin tunge og bed dem, indtil de var lige så hårde som min pik. Mens han fortsatte med at stryge mig, kiggede han på mig og spurgte, om det virkelig tændte mig. Jeg fortalte ham, at det var det mest sexede, jeg nogensinde havde set.

“Du ved,” sagde han og holdt en pause, “din lille trekløver-fantasi; skal det være med to kvinder, eller ville det også tænde dig, hvis det var med en anden fyr og mig?” Jeg kan ikke tro, hvad han lige sagde. Han gik altid med på min trekant-fantasi-idé om ham og en anden kvinde, der tilfredsstiller mig på samme tid som en måde at tilfredsstille mig på, men jeg kunne altid se, at han bare adlød mig.

Men her spurgte han, om jeg ville overveje at have en trekant med ham og en anden fyr. Mens jeg tænkte på, hvad han sagde, gled han af min krop, indtil han knælede på dækket. Hun trak mine shorts ned og slugte min pik med sin mund. Det var da jeg indså, at Greg stod der og så på os. Jeg ved ikke, hvor længe han havde set, men jeg lagde mærke til, at hans pik var blevet stiv, da han så Mary bevæge sig op og ned på min pik.

Det tænder mig at se min kone knæle foran mig, sutte min pik og slikke mine baller, mens en af ​​mine bedste venner ser på. Så jeg besluttede at overholde. “Så du kan lide at føle