Thursday, September 19
Shadow

Jebao sam sestru Pembina ima veliki kurac

Ova priča se desila kada sam bio u prvom razredu srednje škole. Išao sam u jednu od najboljih privatnih srednjih škola u mom gradu. Svake subote smo obavezni da učestvujemo u izviđačkim aktivnostima. Prvi put kada smo učestvovali u izviđačkim aktivnostima, nekoliko prijatelja i ja smo videli zanimljivog starijeg izviđača. Njegovo lice nije tako lepo. Ali njegovo atletsko telo nas često tera da dahćemo od strahopoštovanja, a često čak i teško progutamo.

Slučajno sam bio vođa tima i svaki put posle treninga morao sam da prijavim ili pomognem svom treneru da sve sredi. Pošto moj tim često učestvuje na međuškolskim takmičenjima izviđača, posredno se zbližio i moj odnos sa starijom braćom i sestrama. Ali nazovimo ovog starijeg brata Raka, on je jako kul osoba.

Svaki put kada završim obuku, uvek se pridružim ostalim mentorima da se samo šalim ili da pripremim materijal ili organizujem događaj, često kradom pogledam brata Raku, koji uvek ćuti kao da nikada nije osetio moj stav, što je uvek bilo. potajno obraćajući pažnju na njega. U mom srcu počela su da rastu druga osećanja prema bratu Raki.

Dok ne obećam u svom srcu, moram biti u stanju da ga osvojim. Zaista, osvojiti srca dečaka u mojoj školi nije mi problem. Zato što imam prilično dobro lice i telo. Osim toga, poznat sam kao aktivan student i imam mnoge prednosti.

Ne izgleda kao da je prošao jedan semestar. Svaki put posle izviđačkih aktivnosti uvek obraćam pažnju na Kak Raku. Ali nije pokazao nikakvu promenu u stavu. Naravno, sve sam radoznao. Nakon prijema izveštaja za prvi semestar. Škola je održala kamp 4 dana i 2 noći u kampu Pacet, Mojokerto. A ova aktivnost je obavezna aktivnost u kojoj moraju učestvovati svi učenici bez izuzetka.

Na zakazani dan svi smo se okupili u školi i autobusima koje nam je škola obezbedila otišli ​​u kamp. Kada smo tamo stigli, odmah smo zauzeli lokaciju prema navedenom lokacijskom planu.

Svaka ekipa dobija 1 veliki šator i 1 srednji šator. U međuvremenu, u POSKU postoje 2 super velika šatora koje nadzornici koriste za čuvanje. Osim toga, u nekoliko sektora postavljeni su i mali šatori za čuvanje trenera da niko ne može da pređe iz muškog u ženski i obrnuto.

Prvi dan manifestacije protekao je bez problema. Sve je bilo po planu i po planu I drugi dan. Na svakom događaju uvek obraćam pažnju na Kak Raka. Takođe još uvek ne osećam nikakvu promenu u njegovom stavu. Trećeg dana sam došao do rasporeda pranja. Tog popodneva sam sišao sa svime što je trebalo da se opere, otišao sam do reke u blizini u pratnji jednog od članova moje ekipe koju sam oprao.

Tog popodneva odjednom je postalo veoma mračno oblačno. Odmah sam rekao svojim ljudima da se vrate u šator jer sam se setio da je šator nakon čišćenja bio napola otvoren i da su ostali muškarci učestvovali u aktivnostima. Rekao sam Dian: “U redu, ti se samo vrati u šator i sačekaj me tamo… izgleda da će padati kiša.” Dok je Dian trčala od mene, ja sam nastavio da perem ono što je ostalo.

Odjednom, bez ikakvog upozorenja, počela je jaka kiša. Otrčao sam do šatora. Pošto sam žurio i put je bio klizav zbog kiše, okliznuo sam se. spontano sam vrisnula. Odjednom mi je baterijska lampa udarila u lice. Nisam mogao da vidim ko je ispred mene, uplašio sam se.

Odjednom sam čuo glas: “Šta radiš Sena?” Znam taj glas tako dobro. Pre nego što sam se setio kome glas pripada, čovek mi je prišao. Onda mi je pomogao da ustanem. Pošto mi je noga bila uganuta, viknuo sam od bola, “Jao…” dok sam ponovo seo. Čovek je čučnuo pored mene pre nego što sam shvatio da je to brat Raka. Bio sam zapanjen i postao sam posramljen.

Onda smo se za trenutak zagledali. Tako blizu naših lica. Pogledali smo se. Oči su nam se tako duboko zagledale, dok je jaka kiša nastavila da nas oboje vlaži. Odjednom sam osetio ruku kako me nežno trlja po obrazu. Bacim mokru kosu i pokrivam deo lica. Njegov udar je bio tako nežan.

Zaista nisam očekivao. Brat Raka, kojeg sam do sada viđao, toliko je ravnodušan i izgleda da ga ne zanimaju okolnosti oko sebe, ume da bude tako nežan. I bez mnogo reči. Nosio me je. Dok trči po kiši i tami noći. Stigli smo do šatora komandnog mesta. Očigledno je brat Raka bio na straži kod pošte u blizini gde sam prao. Uveo me je u šator. Sedeo sam i malo plakao, stenjao sam jer me jako bole noge.

Tada je brat Raka uzeo ulje iz vreće koja je bila tamo. Trljao je moju uganutu nogu dok ju je masirao. Vrisnula sam nekoliko puta. Ali onda sam osetio da se bol smanjuje. Rekao sam, “To je to, seko… sve je bolje”, moj glas je prekinuo tišinu, stapajući se sa zvukom kiše koja je postajala sve jače i munjama.

Tada je brat Raka seo pored mene. Pričamo jedni drugima priče. Zaista nisam očekivao da ovaj čovek koji je uvek bio tako ravnodušan i nije mario može da ispriča tako dugu priču. Odjednom me je držao za ruku. Gledajući me duboko, rekao je da me voli i voli. Bilo je kao da te pogodi tako moćan grom kada čuješ njegove reči.

Bio sam veoma iznenađen i veoma srećan što sam to čuo. Štaviše, kada je brat Raka rekao da mu se sviđam već duže vreme, ali zbog svog iskustva čestog odbijanja, nije se usudio da to izrazi.

Usudio sam se da mu se naslonim na rame. Ispostavilo se da me je i brat Raka zagrlio. Nisam shvatio šta se dogodilo dok nisam shvatio da su se vaša usta žestoko poljubila. Francuski poljubac koji je tako nežan, ali pun strasti. Nikada ranije to nisam osetio. U međuvremenu, ruka brata Rake milovala je moju mokru kosu. Onda dole do mog obraza. I naši jezici su se zapleli jedan u drugi. Osetio sam kako usne brata Rake puze dole.

Poljubio me je u vrat. Telo mi je odmah zadrhtalo kada sam osetila kako mi njegov topli dah teče niz vrat, što je bio oštar kontrast hladnom noćnom vazduhu. Osetio sam kako mi ruka brata Rake dodiruje rame. Zatim je polako sišao i držao moja dva brda, protrljao je moja dva brda koja su se skrivala ispod moje izviđačke odeće. Polako sam skidao dugmad na košulji jedno po jedno. Onda me je položio. Shvatio sam da držim ruku brata Rake koja me je gurala.

„Ne brini, seko, neko će videti…“ rekao sam. Ali brat Raka odmahnu glavom: „Ne brini… niko neće doći ovamo, garantujem ti. Tada me je brat Raka poljubio u usne, dok su se njegove ruke kretale oko mojih grudi. Protrljao ga je, nežno stisnuo, a zatim me poljubio u vrat. Uzdahnula sam, njegovi poljupci su se spustili do mojih grudi, on me je poljubio i sisao, “Uhhmm.. stvarno ukusno…” topli osećaj je prostrujao mojim telom. Dok su njegove ruke stiskale moje grudi, brat Raka je nastavio da siše i liže moje grudi naizmenično desno i levo.

Zatim se skinuo. Bio sam zaista zadivljen kada sam video njegovo mišićavo telo. Njegove ruke, široka grudi, nisam mogao da sprečim da mi pljuvačka teče kada sam ga video. Zatim je skinuo pantalone tako da je sada nosio samo donji veš.

Brat Raka se vratio da sisa moja dva brda. Dok su se njegove ruke kretale, sve niže i niže, trljajući moja bedra. Njegove ruke su mogle slobodno da se kreću jer sam još uvek nosila izviđačku suknju. Polako sam osetila kako mu se ruka diže, pokušavajući da dodirne moj donji veš, a kroz procepe je protrljao moje genitalije. “Aahh…” kakav izuzetan osećaj, protrljao je moj klitoris, jer mu je ruka bila blokirana, a zatim je povukao i skinuo moje pantalone i suknju

Njegove ruke su nastavile da se igraju po mojim genitalijama za koje sam osećala da su već veoma mokre. “Uhhmm…” Osećao sam se kao da više ne mogu da zadržim nalet svoje požude. Brat Raka me je povukao za ruku, prilazeći njegovom kitu koji je već stajao uspravno dok mu nije virio iz donjeg veša. Bio sam zaista razrogačenih očiju i zadivljen kad sam to video. Samo sam ga trljao i igrao se genitalijama brata Rake.

Takođe pročitajte: Ang pakikipagtalik sa isang gurong may hubog na dibdib at seksing katawan

Odjednom sam osetio nešto vlažno na genitalijama. Ispostavilo se da se brat Raka igrao jezikom. Lizao je moj kurac i sisao ga dok je povremeno zabijao jezik naizmenično rukom u moj vaginalni otvor. Moja požuda se rasplamsala. Sećam se plavog filma koji sam jednom gledao. Polako ali sigurno stavljam Kak Rakin kurac u usta. „Uhhmm..“ zastenjao je brat Raka. Lizala sam glavicu penisa brata Rake dok sam mu tresla dršku i povremeno ga sisala, dok je brat Raka nastavio da se igra jezikom mojim kutom.

Zauzeli smo poziciju 69, jedan pored drugog. Moje drhtanje i sisanje su postali jači. „Uhhmm… baš je ukusno, draga…“ uzdahnu brat Raka. Takođe sam osetio izuzetno zadovoljstvo. Brat Raka je stavljao prst naizmenično jezikom u moje genitalije. „Uhh sestro.. Ne mogu više..

Hoću da dođem, seko..” Osetio sam da mi je nešto mokrilo po genitalijama i seka Raka ga je snažno posisala, a zatim sve progutala. Onda se brat Raka okrenuo, žestoko me poljubio u usne. Prikovao me je. Moje noge su se otvorile i on se igrao glavom svog penisa na mom klitorisu dok me je još uvek ljubio. Osećao sam da dole postaje sve vlažnije.

Odjednom, „Blagoslovi..“ i „Aachh..“ vrisnula sam, a telo mi se napelo, osećajući nesvakidašnje zadovoljstvo. Brat Raka je pustio da njegov kurac ostane zaglavljen unutra, a da se ne pomeri ni inč dok moje telo nije mlohalo. Čvrsto sam zagrlio brata Raku dok sam lio suze.

Brat Raka mi obrisao suze i poljubio me. Pita da li boli? Samo sam klimnuo glavom i odmahnuo glavom. Zaista ne znam da li je to bio bol ili ekstremno zadovoljstvo. Brat Raka me je ponovo poljubio grleći me.

Odjednom je moja požuda ponovo narasla nakon što sam neko vreme prestala. Još žešće sam poljubio brata Raku. Polako ali sigurno, brat Raka je ljuljao svoje telo napred-nazad i njegov penis se pomerao unutra i van. Prvo, polako, što duži pokreti postaju brži.

„Uhh..“ Zaista nisam mogao da izdržim, kurac brata Rake je bio toliko dugačak i veliki, da mi je zaista bilo neobično zadovoljstvo. „Uhhm seko.. ne mogu da izdržim.. hoću da izađem seko..“ Seka Raka se zaljuljala brže onda sam osetila da mi se genitalije ponovo smoči. 2-0 za Kak Raka.

Onda sam se probudio, okrenuo sam se. Sada je brat Raka ubacio kurac s leđa. Video sam u šatoru odraz svog tela sa bratom Rakom, koji je bio veoma lep, to me je još više uzbudilo. Okrenuo sam glavu i poljubio Kak Raku dok mi je Kak Raka stisnuo brdo. Dok je njegov penis još uvek bio zaglavljen unutar mojih genitalija, osećaj koji sam osetio bio je izuzetan. Tada se Kak Raka brzo zaljulja.

„Uhhmm..“ Osećao sam se tako ukusno, kao da su genitalije brata Rake stisnute unutar mojih genitalija. Brat Raka se ljuljao brže, brže. Njegov penis se osećao kao da mi bocka matericu. “Oh Bože…” Nisam mogao više da izdržim, glava mi se tresla zdesna nalevo ne mogavši da zadržim nesvakidašnje zadovoljstvo. Ljuljanje brata Rake je postalo brže, unutra i van, unutra i van, glava mu se vrti. Zgrabio sam gvožđe koje je podržavalo šator.

“Ah… ne mogu da izdržim seko… pusti to brzo”, rekoh. Odjednom sam osetio da mi se telo snažno grči. “Seko…” zastenjala sam. I, „Krot.. krot..“ Osetio sam kako sperma brata Rake puca u moju matericu, bila je tako topla da je obilno tekla u mojoj utrobi. Moje telo je mlohalo. Brat Raka me je poljubio i rekao da me zaista voli. Zaspao sam dok me brat Raka nije probudio kada je kiša prestala, pa sam se vratio u svoj šator sa nezaboravnim uspomenama.,,,,,,,,,,,,,,,,,,